Delphy Academy

Voor vakinhoudelijke, professionele en persoonlijke groei!

Ben je onlangs bij Delphy gestart als adviseur, onderzoeker of projectleider? Dan doe je mee aan de Delphy Academy. Deze tweejarige Academy ondersteunt jou als startende professional in je loopbaan bij Delphy. Als je net bent afgestudeerd of aan je eerste of tweede baan begint, heb je veel kennis. Ook ben je gemotiveerd om in jouw vakgebied het verschil te gaan maken. Dat kan zijn als adviseur in aardbeien, aardappelen of tomaten, als onderzoeker die proeven opzet en begeleidt, als projectleider bij internationale projecten of als teeltengineer bij Delphy Digital. Welke rol je ook binnen Delphy vervult: er komt er veel op je af én we verwachten veel van je.

Werken is meer dan inhoudelijke kennis

Na een inwerkperiode ga je steeds meer zelfstandig aan de slag. Je bent niet alleen als inhoudelijke ‘expert’ bezig. Ook het verwerven van nieuwe klanten of projecten, het organiseren van je werk en het managen van jezelf en je agenda hoort erbij. Delphy wil jou hierin faciliteren. Jij bent degene die aan het roer staat en de koers bepaalt. We dagen je uit om er samen met ons een succesvolle reis van te maken!

Wat past bij jou en wat heb jij nodig?

Als je jezelf twee jaar lang gericht en bewust gaat ontwikkelen, is het belangrijk dat deze inspanning iets oplevert. Voor jou als mens en medewerker, voor onze klanten én voor Delphy. We vinden het kortom belangrijk dat je jezelf op een duurzame manier ontwikkelt, die past bij wie jij bent en bij de rol die je binnen Delphy vervult.

Leren en ontwikkelen gaat niet alleen over het aanleren van nieuwe vaardigheden of competenties en om het uitbouwen van successen. Er is ook ruimte om te onderzoeken wat jou in bepaalde situaties tegenhoudt om een bepaald doel te bereiken. Samen met collega’s doe je bijvoorbeeld intervisie en kun je een eigen dilemma of vraagstuk inbrengen. Ook word je persoonlijk gecoacht en op andere manieren uitgedaagd en begeleid. Denk hierbij aan collegiaal meereizen. Het vraagstuk van de teler staat centraal en daar spar je samen over. Na afloop van het gesprek krijg je feedback van je collega: over de kwaliteit van je advies, je gespreksvoering, de interactie tussen jou en de klant en commerciële kansen.

Toepassingsgerichte kennis opdoen

Gelukkig leer je niet alleen van trainingen en opleidingen. Het meeste leer je in de praktijk, terwijl je aan het werk bent. Ook hebben gesprekken met collega’s, klanten en managers veel impact op ons als mens en als professional. Iedereen heeft feedback nodig en kan soms een heel ander perspectief op een vraagstuk gebruiken. Wat je zult ontdekken is dat de Academy in alle hieronder genoemde niveaus voorziet en ze ook aan elkaar verbindt. Daardoor kun je wat je aan inzichten opdoet, meteen in jouw dagelijkse praktijk toepassen.

Drie onderdelen van de Delphy Academy

  • Jij als expert: vakinhoudelijke ontwikkeling
  • Jij als professional: competentieontwikkeling
  • Jij als mens: persoonlijke ontwikkeling